بازگشت
شرکت مادر تخصّصی عمران شهرهای جدید در راستای انجام مأموریت سازمانی خود با برنامه محوری، نگاه سیستمی، پشتوانه ی آمایشی و توان کارشناسی، تلاش مینماید، خدمات باکیفیتی را به طور شایسته و در چارچوب وظایف قانونی خود به مخاطبان ارایه نماید. چشم انداز این شرکت آن است، که همواره به عنوان یکی از بهترین دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی نزد مردم شناخته شود. فراهم کردن شرایط زندگی مناسب با تمام حقوق شهروندی، اولویت اصلی ما در سیاستگذاری شهرهای جدید است. هدف ما این است که با نوآوری و خلاقیت در شهر و ساختمان سازی، سردمدار این حرکت در مجموعه ی شهرهای جدید باشیم و با هویت بخشی، این شهرها را در کشور منحصر به فرد کنیم. ارایه ی خدمات علمی، دقیق، کارشناسی، بهنگام و صادقانه در چارچوب ضوابط عمومی کشور، منشور اخلاقی و عهدنامه ی شرکت و سایر ضوابط تکلیفی در صدر ارزش های ما قرار دارد. هر سازمانی در راستای تحقّق اهداف، اجرای ماموریت ها و ارایه ی خدمت به مردم، نیازمند توجّه تام مخاطبان خود میباشد. بدیهی است، بدون توجّه مردم و بدون دریافت بازخوردهای حاصل تعاملات دوسویه، انتخاب راهبردهای ارایهی خدمت، سخت و ناممکن میگردد. به بیان دیگر ارایه ی خدمت به نحو شایسته، زمانی امکانپذیر است، که مخاطب، میزان رضایتمندی خود را از دریافت خدمات، اعلام نموده و بدین ترتیب، تعامل و مشارکت خود را کامل نماید. سازمانی در ارایه ی خدمات مؤفّق تر است، که نظرات، پیشنهادها و انتقادات مخاطبان خود را بتواند دریافت و بر اساس آن راهبردهای مناسبِ جلب رضایت را در چهارچوب قانون اتخاذ نماید. در این راستا و به منظور جلب مشارکتهای مردمی، این شرکت برخود لازم میداند نظرات، پیشنهادها و انتقادات آحاد مردم به ویژه: نخبگان، متخصّصان، صاحبنظران، مدیران و کارشناسان دستگاه های دولتی و عمرانی را گردآوری و راهبردهای منتج به افزایش کیفیت خدمات را تدوین و اجرایی نماید و با مخاطبان تعامل و تبادل اطّلاعات داشته باشد. با توجّه به تعبیه ی قسمت میز خدمت الکترونیک در تارنما، از خدمات الکترونیک موجود در این جایگاه الکترونیک میتوانید استفاده نمایید؛ پیشنهاد میشود دیدگاه خود را بر روی هر مطلبی بیان کنید یا نظرات، پیشنهادها، انتقادات و شکایات خود را مستقیماً در این تارنما یا تارنماهای دیگر پیوند داده شده در تارنمای این شرکت مطرح نمایید. حتّی میتوانید برای حوزهی روابط عمومی یا یکایک مدیران کل، اعضای هیأت مدیره و معاون وزیر (رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت) پیام بگذارید. همچنین، میتوانید در نظرسنجی عمومی، تارنما و خدمات، مشارکت نمایید. علاوه بر راهبرهای اینترنتی مبتنی بر فرم های الکترونیکی و رایانامه ی فوق، میتوانید از طریق تماس تلفنی و سامانهی پیامکی یا ارسال نمابر یا پیام از طریق شبکه های مجازی شرکت هم برای طرح سؤوالات، انتقادات، نظرات، پیامها، پیشنهادها و اخذ راهنمایی های ممکن استفاده نمایید. امکان پیگیری خدمات، درخواستها و وضعیت نامه های ثبت شده هم در تارنما فراهم گردیده است. علاوه بر موارد فوق، از طریق پستی هم به کمک نشانی و نیز صندوق پستی شرکت، میتوانید با ما در ارتباط باشید. بدیهی است، با توجّه به پیاده سازی دولت الکترونیک و اولویت خدمت دهی از راه دور و به طریق الکترونیکی و مخابراتی، مراجعهی حضوری توصیه نمیشود، ولی امکان انجام امور فوق و استفاده از خدمات غیر الکترونیک با مراجعه به شرکت میسّر است و در همین راستا، میز خدمت حضوری با امکانات مناسب رفاهی و الکترونیک هم در ورودی شرکت در نظر گرفته شده است. نمودار سازمانی، نام و نام خانوادگی و شمارهی تماس پاسخگویان خدمات، اطّلاعات شماره ی تلفن، سامانه ی پیامکی، نشانی، کد پستی و صندوق پستی شرکت، شماره ی تماس و رایانامه ی روابط عمومی و مدیران کل تا معاون وزیر، سامانه ها و تارنماهای مرتبط سایر نهادها، اطّلاعات شبکه ها و پیامرسانهای مجازی، فرم های الکترونیک ثبت خدمت، شکایت، انتقاد، پیشنهاد، پیام، نظر و قسمت پیگیری درخواست ها، همگی در بخشهای مربوطه ی تارنما قرار داده شده است. میتوانید از طریق آگهی فراخوان مناقصه، مزایده، مشارکت و سرمایهگذاری و نیز جشنواره ها، با ما همکاری داشته باشد. توجّه فرمایید که در صورت ثبت هر پیام یا درخواستی، توضیحات آن ترجیحاً مابین ۲۵ تا ۳۰ کلمه بوده و فایل پیوست هم حداکثر حجمی کمتر از ۱ مگابایت داشته باشد.