بازگشت
رابطان واحدهای مختلف به صورت روزانه نسبت به بازدید تارنما اقدام نموده و در صورت لزوم، اطّلاعات مورد نظر خود را جهت بارگذاری به روابط عمومی ارسال می نمایند، امّا، در کل، حوزه ی روابط عمومی شرکت، مسؤول بهنگام رسانی این وبگاه می باشد، که در مواردی هم دفتر فنّاوری اطّلاعات و داده های مکانی همکاری دارد. مهم ترین مواردی که در این تارنما بهنگام می گردند؛ عبارتند از:
موارد و فرآیند به روزرسانی هم سه دسته و رویه دارد: الف) مواردی که به صورت خودکار بهنگام می شوند (همانند: آمار مراجعات به تارنما و …)، که با موتورها و در واقع برنامه های نوشته شده و استفاده شده انجام می شوند، ب) مواردی که شهروندان و یا واحدهای مختلف شرکت درخواست درج در تارنما دارند (همانند: نظرات مردمی، گزارش های خاص و …)، که پس از بررسی و تأیید روابط عمومی یا مدیریت مافوق، درج می شوند، ج) مواردی که واحد روابط عمومی به صورت مستمر باید از واحدهای مربوط درخواست نموده و آنها را متناوباً بارگذاری و به روزآوری نماید، که زمان بندی مشخّص خود را دارند. در مورد داده های دسته ی الف، بهنگام رسانی بلافاصله، پس از وقوع رخ می دهد. در مورد داده های نوع ب، حدّاکثر 48 ساعت پس از دریافت مورد در صورت تأیید، ثبت می گردد. در موارد دسته ی ج، اطّلاعاتِ اخبار و رویدادهای مهم و تصاویر مربوط با فاصله حداکثر ۱۰ ساعت از زمان وقوع در تارنما ثبت می گردد، البته، برخی از آنها، به طور خودکار از سایر سامانه های مرتبط فراخوانی و منعکس میشوند. آگهی های مزایده ها و مناقصات بعد از تصویب، همزمان با نشر در نشریات و سامانه ی تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در تارنما بارگذاری و قابلیت دسترسی برای عموم را دارد. تغییرات درون سازمانی مهم هم با فاصله حداکثر ۳ روز در این تارنما درج می گردد. ترجمه ی مطالب مد نظر به زبان انگلیسی، 6 ماه پس از درج مطلب به زبان فارسی در وبگاه می باشد. سایر موارد هم در بازه ی زمانی 1 ساعت تا چند سال، حسب میزان تغییرات و زمان بندی رخ داده بهنگام می گردند. آخرین به روز رسانی تارنما در یک یا تمامی زمینه ها در نوار پایین صفحه ی خانه (نخست) تارنما قابل مشاهده است.